سئو سایت بعضی از متخصصین بهینه سازی تصور می نمایند که پیوند سازی، صرفا به دریافت کردن بک‌پیوند از وبسایت‌های دیگر محدود می شود. اما حقیقت این میباشد که پیوند سازی داخلی، شایسته ترین، نادر هزینه‌ترین و تاثیرگذارترین کاری میباشد که میتوانیم برای ارتقاءِ اثربخشی محتوای خویش انجام دهیم.

هنگامی یک نوشته ی علمی تازه مینویسیم، دو رویه پیش روی ما خواهد بود؛ حوصله نمایید تا خودش در حاصل کاوش درجه بگیرد یا این که کاری کنیم تا گوگل متوجه نوشته‌ی علمی شما گردیده و منزلت بهتری برای آن در لحاظ بگیرد.

هرچقدر هم که محتوای ما عالی، موءثر و کاربردی باشد؛ سوای لینک و پیوند، ممکن میباشد از دیده گوگل و استفاده کننده مخفی بماند.

انگیزه اصلی ما از پیوند‌سازی داخلی تولید مسیرهای دسترسی به محتوا برای یوزرها و امداد به ادراک بهتر گوگل از رابطه موضوعی و اهمیت صفحه های تارنما میباشد.
پیوند سازی داخلی چه تاثیری در بها دهی به صفحه های داراست
پیوند سازی داخلی چطور به بهینه سازی وبسایت امداد می نماید؟
انگیزه اصلی ما در‌این نوشته‌ی علمی وصال به یک استاندارد برای تعداد لینک و پیوند‌های داخلی در هر نوشته‌ی‌علمی میباشد البته پیش از آن‌که به سوال اصلی جواب دهیم اذن دهید پاره ای بیش تر با اهمیت پیوند‌های داخلی آشنا شویم.

رضایت استفاده کننده را ارتقاء میدهد
فراموش نکنیم که مهمترین انگیزه ما ارائه جلب رضایت استفاده کننده و بهبود تجربه وی بعداز حضور در وبسایت میباشد. الگوریتم‌های گوگل سعی میکنند تا ترازو رضایت استفاده کننده از وبسایت مارا تقریب بزنند. هنگامی‌که نوشته ی علمی جدیدی منتشر میکنیم ربات‌های گوگل به آن وارداتی و محتوای مارا بازبینی می‌نمایند.

در حالتی‌که این ورقه به هیچ جای دیگری پیوند نداده باشد برای کاربری که به آن وارد می گردد مشابه به یک کوچه بن بست میباشد. به این دلیل که بعداز مطالعه نوشته‌علمی راهی جز بستن ورقه یا این که برگشت به حاصل کاوش ندارد. پس در به عبارتی او‌لین گام، یعنی ایندکس ورقه به وسیله گوگل، وجود پیوند‌های داخلی یاری متعددی به بهبود کیفیت محتوا و تجربه کاربری از لحاظ گوگل میکند.

چندین لینک و پیوند داخلی برای کاغذ بزاریم؟
به محافظت طراوت محتوا امداد می نماید
طراوت محتوا نیز برای گوگل اهمیت متعددی داراست. به عبارت دیگر برای گوگل مهم میباشد که محتوای ما تا چه هنگامی برای یوزرها اثر گذار خواهد بود. یکی معیارهای گوگل برای سنجش طراوت؛ عصر‌بندی، تعداد و کیفیت پیوند‌های محل ورود به ورقه میباشد.

با نشر یک نوشته‌علمی تازه و ساخت رابطه منطقی با مقاله‌ها و صفحه های قبل وب سایت عملا به محافظت طراوت و کیفیت آنان امداد کرده‌ایم. برای کسب داده ها اضافه سفارش میکنیم نوشته‌ی‌علمی معرفی الگوریتم Freshness را از دست ندهید.

ساخت رابطه معنایی دربین صفحه ها
هر لینک و پیوند مانند یک درب میباشد؛ که رابطه در میان دو اتاق (کاغذ) را ساخت می کند. هم اکنون فکر کنید که در منزل، یک درب از آشپزخانه به توالت داشته باشیم! به حیث منطقی نمیرسد. یا این که اتاقی را در لحاظ بگیرید که هیچ در یا این که پنجره‌ای ندارد، چنین اتاقی انگار که وجود فرنگی ندارد. با همین نمونه معمولی شعور می کنیم که؛

ساخت پیوند در بین دو کاغذ از وبسایت، که از حیث معنایی و موضوعی به هم دارای ربط نیستند، فعالیت صدق وجود ندارد.
ربات‌های گوگل از این درها برای ادراک مضمون‌ صفحه های و ساختار وبسایت ما به کار گیری می‌نمایند. در سود با تولید مسیرهای داخل هم و غیرکاربردی خیر فقط یوزرها را آزرده میکنیم، ربات‌های گوگل را هم سردرگم خوا هیم کرد.

تا اینجا به اهمیت لینک و پیوند‌سازی داخلی پی بردیم، وقت‌ش رسیده که سوال اصلی را جواب دهیم.

دست‌کم و حداکثر از یک سری لینک و پیوند در محتوا به کارگیری کنیم؟
در هر نوشته‌ی علمی می بایست دست کم از 2 و حداکثر از 6 لینک و پیوند داخلی استعمال کنیم. احتمالا چشم به راه چنین جوابی می باشید؛ البته پاسخ صحیح این وجود ندارد! هیچ ترازو تایید گردیده و مشخصی برای تعداد لینک و پیوند‌ها نیست، در واقع واحد سنجش اصلی ما رضایت استفاده کننده میباشد. پیشین از درج هر لینکی در کاغذ بایستی فاکتورهای تحت را در حیث داشته باشیم:

1- یوزرها به‌این پیوند نیاز دارا‌هستند؟
گذشته از هرچیز می بایست خویش را به جای استفاده کننده بگذاریم؛ آیا لینکی که در اختیارش قرار داده‌ایم به ادراک بهتر زمینه نوشته‌ی‌علمی یاری می‌نماید؟ یا این که قدم‌بعدی استفاده کننده جهت کسب اطلاعات اضافه را در اختیارش قرار می دهد؟

در‌صورتی‌که قرار وجود ندارد که کسی روی این پیوند کلیک نماید، چرا بایستی از آن استعمال کنیم؟

اهمیت ادراک پرسونای مخاطب در تعداد پیوند سازی داخلی
2- متوجه اهمیت و رابطه این لینک و پیوند میشوند؟
هر لینک و پیوند با یک عبارت مشخص و معلوم (Anchor Text) یا این که تصویر به ورقه دیگری ارجاع داده می گردد. در قبل که اهمیت پیوند‌سازی داخلی به اندازه امروز نبود با به کار گیری از عباراتی مثل اینجا”، کلیک فرمائید” یا این که بیش تر بخوانید” یوزرها را برای ورود به آن کاغذ ترغیب می‌کردیم.

هرچقدر اهمیت انکرتکست در لینک و پیوند‌سازی اضافه شد، کردار ما هم عوض شده و تمرکز خویش را روی استعمال از کلمه و واژه کلیدی در Anchor Text گذاشتیم. ولی که عمل اشتباهی وجود ندارد، اما تاثیر منفی بر جستن مسیر صحیح برای استفاده کننده خواهد داشت.

طاقت فرمایید!!! در گزاره قبل یک پیوند مهم و تماما دارای ربط در چنگ شما گذاشتیم، روی آن کلیک کردید؟ احتمالا خیر، حق هم دارید زیرا هیچ توضیحی به شما ندادیم که چرا می بایست روی آن کلیک فرمائید. بهتر بود که قبلی از درج لینک و پیوند شما‌را برای کلیک روی آن قانع می‌کردیم، برای مثال این چنین؛ گزینش انکرتکست مطلوب تاثیر متعددی بر seo و پرهیز از جریمه وبسایت به وسیله گوگل دارااست، برای کسب داده ها بیش تر سفارش می کنیم نوشته‌ی علمی Anchor Text چه می باشد را مطالعه فرمائید.

گشوده هم لینک و پیوند ما بر روی کلمه و واژه کلیدی انگیزه میباشد، البته این با یک گزاره کوتاه اقبال کلیک استفاده کننده بر روی آن را به شدت ارتقاء داده‌ایم.
 

در هر مقاله از چند لینک داخلی استفاده کنیم؟

مقاله ها در موضوع سئو موتور کاوش

همبستگی و علت مهم تر از تعداد کلمات مقاله برای سئو

پیوند ,لینک ,گوگل ,داخلی ,استفاده ,یک ,لینک و ,استفاده کننده ,و پیوند ,یا این ,این که ,رضایت استفاده کننده

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. «اتاق گوشواره» کتابخانه عمومی نیمروز زابل پاورپوینت آمادگی دفاعی نهم و دهم مجله خنده بلاگی برای فایل فولدر دانلود مقاله فارسی دانلود آهنگ جديد ايراني 20615292 اکسس پوینت